1.  Müügitingimuste kehtivus

1.1.  Müügitingimused kehtivad ostja (edaspidi “ostja”) ja Gerold Co2 OÜ müüja (edaspidi “müüja”) vahelistes suhetes gerold.ee e-poest kaupade ja teenuste ostmisel (edaspidi “e-pood”).

1.2.  Peale käesolevate tingimuste reguleerivad e-poes kauba ostmisel tekkivat õigussuhet võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3.  Ostu sooritades / tellimust esitades / kinnitab ostja, et on nõus nende tingimustega ja nõustub neid täitma.

1.4. Müüja jätab endale õiguse muuta müügitingimusi. Vastavad muudatused avaldatakse e-poe veebilehel.

2. Kaupade valik ja tellimuste esitamine e-poes

2.1. Ostja saab e-poes tellimuse esitada ka ilma registreerimata. Piisab, kui tellimisvormis on täidetud väljade kõik punktid. Ostja ostukorv luuakse pärast nupule “Lisa ostukorvi” klõpsamist.

2.2. Kinnitanud tellimuse nupul “Esita tellimus” klõpsates, satub ostja kohaletoimetamise ja makseviisi valimise lehele. Valinud sobiva kohaletoimetamise ja tasumise viisi, tuleb ostjal sisestada oma andmed, soovi korral saab registreeruda ka püsikliendiks / see võimaldab edaspidi  näha ostuajalugu, koguda ja kasutada boonuseid jne /

2.3.  Pärast kohaletoimetamise ja makseviisi valimist klõpsake nupul “Maksa”, järgige maksekeskuse juhiseid. Veenduge, et sisestasite õiged andmed, vastasel juhul ei pruugi tellimus õigel ajal või üldse kohale jõuda.

2.4.  Kui kohaletoimetamise viis ja aadress on sisestatud ning tellimuse eest tasutud, näeb ostja teenuse arvet jaotises „Tellimuste ajalugu”. Arve koopia saadetakse automaatselt tellimuses märgitud e-posti aadressile.

2.5.  Ostu-müügileping loetakse sõlmituks (jõustunuks) alates tasu laekumise hetkest Gerold Co2 OÜ arvelduskontole.

2.6.  Andmeväljade täitmisel olge tähelepanelik. Ostja vastutab tellimisvormi kõigi punktide täitmise õigsuse eest. Vigade või puuduliku teabe ilmnemisel väljadel “Nimi”, “Kohaletoimetamise aadress” ja “Kontakttelefon” vabastatakse müüja täielikult vastutusest tellimuse hilinenud täitmise eest.

3.  Tasumine

3.1.  Kõik e-poes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.

3.2.  Ostetud kauba maksumusele lisatakse transpordikulud vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile / pakiautomaati, postkontorisse, kulleriga või ostja tuleb kaubale ise järele – sel juhul puudub kohaletoimetamise tasu/.

3.3.  Pärast seda, kui ostja on tellimuse ostukorvi pannud, lisatakse saatekulu ostukorvis olevate toodete maksumusele. Saatekulud kajastuvad ka arvel.

3.4.  Saatekulud arvutatakse automaatselt tingimusel, et üks tellimus saadetakse ühele aadressile. Juhul, kui ostja soovib, et kaubad toimetataks erinevatele aadressidele, on vaja teha erinevad tellimused.

3.5.  Makseviisid:

– internetipanga kaudu

–  krediitkaardiga

3.6.  Pärast makse sooritamist saadab e-pood teile tellimuse kinnituse ja arve.

3.7.  Kõiki isikuandmeid, mille müüja on saanud siis, kui ostja külastab e-poodi ja teeb seal oste, peetakse konfidentsiaalseks teabeks. Internetipanga krüpteeritud andmevahetuskanal tagab ostja isiku- ja pangaandmete turvalisuse. Müüja esindajatel puudub juurdepääs ostja krüpteeritud isikuandmetele.

4.  Kauba kohaletoimetamine

4.1. Pärast lepingu jõustumist vastavalt punktile 2.5 toimetatakse müüja lattu saabunud kaubad ostjale kätte tellimuse vormistamisel määratud viisil. 

4.2.  E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise ajad hakkavad kehtima hetkest, kui makse laekub müüja pangakontole. Selleks, et kohaletoimetamine oleks õigeaegne, peab olema tähelepanelik ja tellimisvormi märkima tegelikud ja aktuaalsed andmed.

4.3.  Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup anti logistikapartnerile õigel ajal üle, kuid kohaletoimetamise viibimine oli tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

4.4. Juhul, kui kauba õigeaegne kohaletoimetamine pole võimalik müüjast mitte olenevatel põhjustel, teavitame viivitusest tellimuses märgitud kontakttelefoni või e-posti teel ning määrame uue kohaletoimetamise kuupäeva. 

4.5.  Ostjal on õigus lepingust taganeda, kui müüja on kohaletoimetamise aega muutnud mitu korda või rohkem kui 14 tööpäeva võrra. 

4.6.  Müüja ei ole kohustatud hüvitama kliendile või kolmandatele isikutele võimalikku kahju, mis on seotud kauba hilinenud kohaletoimetamisega.

4.7. Kaup antakse ostjale üle saatedokumentide alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja selle kättesaamist oma allkirjaga saatedokumentidel kinnitamist soovitame kaubad üle vaadata. Nähtavate kahjustuste korral on soovitatav kaupa mitte vastu võtta. Saatedokumendile oma allkirja pannes kinnitab ostja, et kauba kättesaamise ajal ei ole kaubal kahjustusi või ta võtab kõik kauba võimaliku kahjustamisega seotud riskid enda kanda. Kui kaup on kahjustatud, kohustub müüja selle võimalikult kiiresti ümber vahetama (kuni 14 tööpäeva alates kahjust teatamisest).

5.  Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine

5.1  Ostja võib lepingust taganeda ilma põhjust teatamata 14 päeva jooksul. Toote tagastamisel (lepingust taganemine) tagastab Gerold Co2 OÜ tarbijale kõik viimaselt saadud ja müügilepingule vastavad maksed, sealhulgas saatekulud (v.a lisakulud, mis tulenevad ostja valitud kohaletoimetamise viisist, mis erineb Gerold Co2 enda pakutud kõige odavamast kohaletoimetamise viisist) kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast, arvestades päevast, kui kaup ostjale kohale toimetati.

5.2.  Ostjal on õigus pärast makse sooritamist tellimus  enne selle täitmist tühistada, saates kirjaliku avalduse e-posti aadressile info@gerold.ee või helistades kontakttelefonile. Ettemaks tagastatakse ostjale tema pangakontole 14 kalendripäeva jooksul pärast avalduse laekumist.

5.3.  Müügilepingust taganemise õigus ei kehti kaupadele, mis on valmistatud individuaalselt eritellimuse järgi / need kaubad on tähistatud märgiga “!” /

5.4.  Müügilepingust taganemise korral peab ostja tagastama  kauba müüjale / või välja vahetama / terves originaalpakendis, täites tagastus- / vahetusblanketi. Tagastusblankett. Varuosa pakend on osa tootest ja tagab varuosa puutumatuse ja identifitseerimise. Kui kaupadega tutvumisel on võimatu säilitada originaalpakendi terviklikkust, tuleb pakend avada võimalikult hoolikalt, toote kaubanduslikku välimust võimalikult vähe kahjustades.

5.4.1.  Tagastamisel või vahetamisel ei tohi kaubale kleepida kleeplinti / muid kleepaineid / kleebiseid ega kirjutada otse originaalpakendile. Karp ise koos toote ja selle sisemusega tuleb asetada papp- või kiletaarasse.

5.5.  Kauba vahetamise korral kannab müüja ise kauba ostjale saatmise kulud. Sellisel juhul peab ostja märkima ostetud ja paigaldatud kauba nähtavad erinevused / mõõtmed, kinnitusdetailide asukoht ja tüüp ning nendevaheline kaugus, lisades võimaluse korral joonise või foto või saates need aadressile info@gerold.ee/ .

5.6.  Tagastatud toote seisundi  halvenemise korral vastutab ostja toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta kasutas toodet muul viisil, kui on vajalik toote iseloomu, omaduste ja toimimise kontrollimiseks. Kauba iseloomu, omaduste ja toimimise kindlaks tegemiseks saab toodet kasutada ainult nii, nagu seda tavaliselt kaupluses lubatakse teha.

5.7.  Müüja kannab kauba tagastamise kulud, kui kaup oli transportimise käigus kahjustatud või kui puudusi või praaki ei olnud võimalik kauba visuaalse kontrolliga tuvastada või kui kaup või selle kogus ei vasta tellimusele.

5.8.  Müüja ei vastuta ostjale tekkinud kulude eest, mis on seotud tellitud ja elu- või äripinnale paigaldatud kauba nõuetele mittevastavusega. Samuti ei hüvitata võimaliku kasumi või muude rahaliste nõuete mittesaamist ostjalt või temaga seotud kolmandatelt isikutelt.

5.9.  Müüja saab tellimuse tühistada järgmistel juhtudel:

– ostja ei ole väljastatud arve alusel ettemaksu tasunud arves määratud aja jooksul; 

 tellitud kaup on tarnija laos otsa saanud ja ostja ei nõustu müüja pakutava asendustootega / sarnase kvaliteedi või sarnaste parameetritega tootega /;

 kauba kohaletoimetamise aeg pikeneb oluliselt müüjast mitteolenevatel põhjustel ja ostja ei nõustu pikema ooteajaga;

–  tellimuse tühistamine toimub kas telefonivestluste ja / või kirjavahetuse teel koos müüja kohustusliku kirjaliku kinnitusega, miks lepingut pole võimalik täita.

5.10. Kui müüja keeldub lepingu täitmisest, tagastatakse ettemaks ostjale tema pangakontole 7 tööpäeva jooksul pärast vastava teate saamist.

5.11.  Tellimuse täitmisest keeldumise korral ei vastuta müüja ostja ega kolmandate isikute ees võimaliku kahju eest / materiaalse, moraalse, oodatava kasumi mitte saamise, oodatud tellimuse mitte kättesaamisega seotud kulude hüvitamine /, mis on tekkinud tellimuse täitmisest keeldumise tõttu.

5.12.  Kaup tagastatakse:

–  otse poodi Gerold aadressil Kaera 8, Tallinn 10318, Eesti;

– Geroldi  kulleriga aadressile Kaera 8, Tallinn 10318, Eesti

– Pakiautomaatidesse Omniva või DPD Paepargi Maxima XX

6. Pretensiooni esitamise ja defektse kauba tagastamise tingimused

6.1. Isikul, kes ei tegele majandus- ja kutsetegevusega (ostja), on õigus esitada Gerold Co2 OÜ-le pretensioon 2 (kahe) aasta jooksul alates toote üleandmise kuupäevast, kui toode ei vasta lepingutingimustele (tootel on puudusi). Pretensioon tuleb esitada viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates toote defekti avastamise kuupäevast. Puuduse avastamise korral peab ostja võtma kasutusele mõistlikud meetmed toote säilimiseks ja kaitseks, sh mitte kasutama defektset toodet, kui kasutamine halvendab toote seisundit veelgi.

6.2. Juriidilise isiku puhul lähtutakse tootja kehtestatud garantiiajast. Gerold Co2 OÜ ei vastuta toote defekti eest, kui oma majandus- või kutsetegevusega tegelev Ostja ei ole Gerold Co2 OÜ-d defektist kohe pärast defekti tuvastamist teavitanud.

6.3. Pretensiooni esitamise tähtaega hakatakse arvestama hetkest, mil kaup müüjalt ostjale üle antakse. Garantii kehtib toote esimesele kasutajale.

6.4. Kui kaubal avastatakse defekt, mis muudab selle edasise kasutamise võimatuks, kohustub ostja suurema kahju tekitamise vältimiseks kasutamise lõpetama ja probleemist kirjalikult e-posti teel info@gerold.ee teavitama. Sel juhul on vaja märkida:

–  defektse kauba nimetus;

–  kauba ostukuupäev;

–  kauba kasutamise alguse kuupäev;

–  kauba kasutamine päevades;

– paigaldust teostanud teenindusettevõtte nimi ja arve number;

–  defekti avastamise kuupäev;

 defekti täpne kirjeldus või autoriseeritud keskuse defekteerimise väljatrükk

6.5.  Defektse toote asendamise otsuse teeb müüja, konsulteerides tootja või tema volitatud isikuga mõistliku aja jooksul.

6.6.  Müüjal on õigus defektiga toode lahti võtta, et välja selgitada rikke põhjused, või tellida sõltumatu ekspertiis.

6.7. Juhul, kui detaili defekt on tingitud ebaõigest kasutamisest või puuduseks on loomulik kulumine, maksab ostja uuringu kulud.

6.8. Tootmisvea korral on ostjal õigus nõuda kauba maksumuse tagastamist ainult juhul, kui sobiva toote puudumisel ei ole võimalik mõistliku aja jooksul asendust teha (VOS, 11.ptk. , par  222  (1)).

6.9.  Kauba asendamisel või selle maksumuse tagastamisel ei hüvitata ostjale kauba monteerimise / demonteerimise kulusid.

6.10.  Pretensiooni esitamise tingimused ei kehti järgmistel juhtude:

 – kaup on saanud kahjustata ostja süül või hooletusest;

 kaup on saanud kahjustata hooletust kasutamisest;

– kaup on saanud kahjustada, kuna seda pole kasutatud otstarbekohaselt;

 kaup on kasutamisel  loomulikult kulunud;

 vale paigalduse või vale reguleerimise tagajärjel  on tekkinud kahjustused nõuetekohaste tööriistade või seadmete puudumise tõttu.

6.11. Elektriliste detailide garantiid võetakse arvesse ainult diagnostikaaruande alusel.

7. Andmekaitse ja -töötluse põhimõtted

7.1. Müüja kasutab ostja isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Müüja ei avalda ostja poolt tellimuse esitamiseks edastatud isikuandmeid kolmandatele isikutele, kui seaduses ei ole sätestatud teisiti. Panga ja ostja vahelist suhtlust kaitseb SSL-protokoll / panga krüpteeritud andmeedastuskanal /, mis tagab, et kõrvalised isikud ei pääse edastatud teabele ligi ega saa seda muuta. Panga ja kaupmehe vaheline teave on kaitstud digitaalallkirjadega.

7.2.  Püsikliendiks registreerudes annab ostja automaatselt müüjale loa end elektrooniliselt allahindluste, kampaaniate ja sooduspakkumiste kohta teavitada.

7.3. Ostjal on õigus keelduda postitustest ja eemaldada andmed kliendibaasist.

8. Vastutus ja vaidluste lahendamine

8.1. Üldtingimuste / lepingu punktide rikkumise korral reguleeritakse müüja vastutust ostja ees või ostja  vastutust müüja ees vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele.

8.2.  Pooled on vastastikku vabastatud vastutusest üldiste tingimuste / lepingu /  kohaselt võetud kohustuste täieliku või osalise täitmata jätmise korral, kui selle tingis vääramatu jõud, nimelt: loodusõnnetused, epideemiad, plahvatused, tulekahjud ja muud erakorralised asjaolud, kui need asjaolud mõjutasid otseselt mõne poole kohustuste täitmist.

8.3. Müüja ei hüvita mingil viisil moraalset kahju, mis võib ostja arvates tekkida siis, kui kohaletoimetamise aeg, hinnad ja muud tingimused kehtivate üldtingimuste / lepingu / raames muutuvad.

8.4. Müüja ei hüvita ostjale kulusid, mis tekivad juhul, kui ostja on võtnud kohustusi kolmandate isikute ees ja rikkunud neid.

8.5. Müüja ei hüvita ostjale kasutamata võimalusi või saamata jäänud kasumit, mis tuleneb tarneaegade, hindade ja muude üldtingimuste / lepingu / muudatustega seotud muutustest.

8.6. Ostja vastutab ainuisikuliselt kõigi gerold.ee veebilehel tema kasutajanime ja parooli kasutades tehtud tehingute eest ning müüja ei hüvita võimalikku kahju.

8.7.  Müüja ei kanna ostja ees täielikku vastutust tellitud kauba ja ostja seadmete täpse ühilduvuse eest. Mõnel juhul ei pruugi see teave müüjale kättesaadav olla. Kõik tekkinud arusaamatused lahendatakse üldjuhul mõistliku aja jooksul vastavalt punktile 4.4.

8.8. Kui ostja ei nõustu müüja pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud või tema huve on kahjustatud, saab ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtusse. Tarbija saab kaebuse esitada ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitsekomisjoni andmed on loetletud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti veebilehel. Euroopa Liidu liikmesriikide probleemide lahendamiseks tuleb pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusesse.

8.9. Igal juhul piirdub Gerold Co2 OÜ vastutus otsese varalise kahju hüvitamisega, mittevaralise kahju ja saamata jäänud kasumi eest Gerold Co2 OÜ ei vastuta. Gerold Co2 OÜ poolt makstud hüvitise suurus ei saa mingil juhul ületada toote eest makstud summat.

8.10. Pretensioonide esitamise õigus ei kehti kahju puhul, mis on tekkinud elu- või äriruumis pärast kauba üleandmist Ostjale.

8.11. Toote defektijuhtumite lahendamisel juhinduvad Ostja ja Gerold Co2 OÜ pretensioonide esitamise põhimõtetest, mis on ostu-müügitehingu lahutamatu osa ja millega Ostja saab tutvuda Gerold Co2 OÜ veebilehel.

8.12. Kui Gerold Co2 OÜ keeldub ostja taotluse rahuldamisest või kui ostja ei nõustu Gerold Co2 OÜ pakutud lahendusega, saab ostja esitada avalduse vaidluste kohtuvälise lahendamise osakonda (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, tel. 620 1707, info @ consumerkaitseamet.ee) või ringkonnakohtusse. Vaidluste kohtuvälise lahendamise protseduurireeglid on kättesaadavad veebilehel www.tarbijakaitseamet.ee.

Tarnimine

Teeme koostööd kõige usaldusväärsemate kohaletoimetajatega. Valige enda jaoks sobivaim viis! Kauba võib Teile kohale toimetada kuller. Te võite selle ka ise pakiautomaadist välja võtta või kaubale meie poodi järele tulla.

Makseviisid

Meie e-poes saab maksta krediitkaardiga, pangaülekandega või PayPali kaudu.

Abi

Kaupluse üldtingimused
Isiku andmete kaitse
GEROLD CO2 OÜ
reg N 11711098
info@gerold.ee

Gerold © 2024. All rights reserved.

ThemeREX © 2024. All rights reserved.
Terms of Use and Privacy Policy